Anahtar Kelime Seçimi

Entireweb’in yapmış olduğu bir çalışmaya göre; internet kullanıcılarının yüzde 31′i arama yaptıkları aramalar iki kelimeden meydana geliyor, yüzde 25′i 3 kelimeden, fakat yüzde 19′u tek kelimeden meydana gelen grupları aramaktadırlar.
Siteyi optimize ederken bu yarışta üst sırada çıkma şansı yakalanacak bir kelime seçilmelidir.
Kimsenin aramadığı bir anahtar kelime bulun.
Site içeriği ile alakalı olmayan anahtar kelime seçmeyin.
Arama motoru tarafından yasak oluşturacak anahtar kelimeleri seçmeyin.
Dosya isimlerinden yada alt tag’lardan meydana gelen resimleri kesinlikle kullanmayın.
Dinamik olan sayfaları sadece zorunlu olduğunuz zaman kullanın.
En güzel performans için her sayfayı sadece belli anahtar kelimelerle optimize edin.
Tamamen bitmeyen web sitesi internete yerleştirilen arama motorlarına tanıtmayın.

Yorumlar